Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSnyder, Jon
TitelThe New Haven Unified School District: A Teaching Quality System for Excellence and Equity.
QuelleIn: Journal of personnel evaluation in education, (2001) 1, S.61-81
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0920-525X
DOI10.1023/A:1011160403594
SchlagwörterResource Allocation; Collegial Teaching; Integrate Approach; School District; Comprehensive Approach
AbstractAbstract This article describes a holistic, integrated approach to teacher selection, evaluation and retention, collegial teaching and professional support, resource allocation, teacher professional growth, and teacher and student opportunities to learn within a state and district standards-driven context. A descriptive case study of a recently reformed school district in California is used to describe how teacher evaluation is only one important element of a comprehensive approach to achieving school reform and improvement and excellence and equity in education.
Erfasst vonOLC
Update2023/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of personnel evaluation in education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: