Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFredericks, Vanessa; Bosanquet, Agnes
Titel'An essential right': reflections on evaluating a professional development program for tutors.
QuelleIn: The international journal for academic development, (2017) 1, S.84-89
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1360-144X
DOI10.1080/1360144X.2016.1261355
SchlagwörterEvaluation; Sessional staff; Professional development; Tutors
AbstractWhile there is a growing body of research on sessional staff experiences, there are few published accounts evaluating their professional development. This paper reflects on an evaluation of a university-wide professional development program for tutors at an Australian university. A combination of complementary approaches were used to inform the development of the evaluation, namely: Participatory Action Research, monitoring, evaluation, research and improvement, and Participatory Evaluation. Findings of the evaluation reveal valuable lessons for the academic development of sessional teaching staff.
Erfasst vonOLC
Update2023/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "The international journal for academic development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: