Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAnderson, Marcia
TitelChallenges to Implementing Integrated Pest Management in Schools: What We Have Learned From Field Visits.
QuelleIn: Applied environmental education and communication, (2015) 1, S.3Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2); PDF als Volltext (3) Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1533-015X
DOI10.1080/1533015X.2014.998795
SchlagwörterSchool districts; Urban schools; Environmental education; Pesticides; State laws; Pest control; Field study
AbstractThis study documents the findings of the U.S. Environmental Protection Agency's Region 2 Pesticides Program field visits to assess the pest management practices in three large urban school districts in New York and New Jersey, multiple suburban districts in these same states, one tribal area, and one U.S. territory. New Jersey has a law mandating school Integrated Pest Management (IPM) implementation, while New York State has a voluntary school IPM program. This study contributes to answering the questions: how do the pest management practices in school districts in states with or without school IPM legislation compare? Has state legislation impacted pest management practices? What are some of the impediments to implementing school IPM?
Erfasst vonOLC
Update2023/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Applied environmental education and communication" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: