Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMiller, JungKang (Hrsg.); Otcu-Grillman, Bahar (Hrsg.)
TitelMentoring and reflective teachers in ESOL and bilingual education.
QuelleHershey, PA: Information Science Reference (2023), XVII, 344 S.Verfügbarkeit 
ReiheAdvances in higher educaton and professional development (AEHPD) book series.
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781668483800; 9781668483848; 9781668483817 (E-Book)
SchlagwörterUSA; English teachers; In-service training; United States; Teachers; Training of; Mentoring in education; Reflective teaching; Education, Bilingual; English language; Study and teaching; Foreign speakers; Professional relationships; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"This book addresses the importance of mentoring in the professional education of ESOL and bilingual education teachers. Professional development for ESOL teachers is an important component of building systems of support for teachers. In ESOL educational contexts teacher collaboration is particularly important due to multiple layers of instruction provided for English learners. Therefore, schools need to provide support for ESOL teachers to train them to be active participants in professional communities to improve their knowledge and instruction for English learners and also improve parental, family, and community engagement. Mentoring within schools and school districts would provide focused and guided professional development that enhances ESOL teachers' ability to build meaningful relationships with other teachers and school personnel and therefore to support English learners' families and their learning at home"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/4/11
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: