Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFreese, Angela
TitelMeant for more.
Real talk about classrooms built on dignity, authenticity, and connection.
QuelleBloomington, IN: Solution Tree Press (2023)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781951075712 (Taschenbuch); 9781951075729 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Educational change; United States; Classroom environment; Evaluation; Reflective teaching; Teacher-student relationships; Teaching teams; Discrimination in education; Bildungsgeschichte
AbstractIntroduction -- Rehumanizing our profession -- Embracing authenticity -- Fostering connection -- Pursuing passion -- Empowering voice -- Nurturing resilience -- Giving grace -- Final thoughts -- Epilogue: Until we meet again. "Inclusivity in schools happens by design, not by chance. In Meant for More: Real Talk About Classrooms Built on Dignity, Authenticity, and Connection, author Angie Freese equips teachers with realistic means to allow students to find relevance and meaning in the content and delivery of teaching. She showcases how teams of educators can reshape classrooms so that they recognize students' and staff's unique perspectives, experiences, assets, and needs and capitalize on them. Through this book's collection of practical processes, strategies, and tools, readers can promote engagement and achievement for all students, as well as sustainable, transformational change. Mindfully reshaping classrooms in this Meant for More way will create inclusive learning environments that close opportunity gaps and ensure the skills and dispositions necessary for future success"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: