Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMcCarther, Shirley Marie (Hrsg.); Davis, Donna Marie (Hrsg.)
TitelBreakthrough.
From pandemic panic to promising practice.
QuelleCharlotte, NC: IAP | Information Age Publishing, Inc. (2023)Verfügbarkeit 
ReiheHistory of education / Curtis Mason, series editor
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9798887301907 (Taschenbuch); 9798887301914 (gebundene Ausgabe); 9798887301921 (E-Book)
SchlagwörterEducation; History; Educational change; COVID-19 Pandemic, 2020; Influence; Bildungsgeschichte
AbstractPart 1. PROMISING PEDAGOGICAL PRACTICE. Section 1. Advising, Mentoring, and Guiding Amidst Prevailing Trauma and Ambiguity -- Section 2. International and Global Online Teaching Discoveries -- Section 3. Teachers Striving Beyond Struggles -- Section 4. Balancing Life-Disrupting Forces Through Online Supports -- Section 5. Critical Introspection Yield Changing Conceptual Frames -- Part 2. TRANSFORMATIONAL LESSONS BEYOND THE SHADOWS OF TODAY -- Section 1. Hold On and Up - Feminism, Directionality, and Relationships -- Section 2. Reimagining the Challenges and Opportunities of Connecting in Digital Spaces -- Section 3. Deep Introspection Combats Paralysis and Bespeaks Understanding -- Section 4. Moving from American Imperialism, Whiteness, and Anti-Asian Violence toward Opportunity, Equity, and Justice for All. "The Organization of Educational Historians Book Series, published by Information Age Publishing, presents historical analyses and interpretations of matters of concern to education. Each volume in the series is developed and edited in partnership with the Organization of Educational Historians, who, since 1965, has endeavored to promote the pursuit of educational history through opportunities for presentation and discussion of papers at annual meetings, to advance and improve the teaching of the history of education in institutions of higher education, to cultivate fruitful relationships between scholars in the history of education, and to encourage promising young scholars in the field of history of education"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: