Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFake, Helen; Dabbagh, Nada
TitelDesigning personalized learning experiences.
A framework for higher education and workforce training.
QuelleNew York, NY: Routledge, Taylor & Francis Group (2023), VII, 212 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780367638566 (gebundene Ausgabe); 9780367631864 (Taschenbuch); 9781003121008 (E-Book)
SchlagwörterIndividualized instruction; Instructional systems; Design; Experiential learning; Education, Higher; Vocational education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe history of personalized learning -- Approaches to personalized learning -- Designing personalized learning experiences using the PL interaction framework -- Designing for learner-content interaction -- Designing for learner-learner interaction -- Designing for learner-small group interaction -- Designing for learner-coach, mentor, or AI interaction -- Designing for learner-social network interaction -- Evaluating your personalized learning designs -- Empowering learners to engage in personalized learning experiences. "Designing Personalized Learning Experiences offers theoretically grounded and pragmatic approaches for designing personalized learning initiatives for higher education and organizational contexts. With current research concluding that a multitude of variables can enable learners to direct their own experiences and achieve their goals, new guidance is needed to hone the range of instructional approaches, activities, and interactions available. This book offers practical strategies on how to design and implement effective personalized learning interventions, advance learning and engagement, encourage ownership over the learning process, and decrease attrition. Professionals in instructional design, learning and development, organizational development, consultancies, and beyond will be emboldened to leverage a mix of technology-enabled social and content interactions"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: