Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTaylor, Lisa
TitelConstructing online work-based learning placements.
Approaches to pedagogy, design, planning, and implementation.
QuelleNew York: Routledge (2023)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781032325057 (gebundene Ausgabe); 9781032326207 (Taschenbuch); 9781003315872 (E-Book)
SchlagwörterEducation, Cooperative; Internet in education; Critical pedagogy; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractWork-Based Learning Placements Within Higher Education -- Online Learning in a World of 'Place' by Gilly Salmon -- Employability and the Online Work-Based Learning Environment -- Peer Group Learning -- Reflection to Support Learning -- Leaning Outcomes and Assessment -- Feedback and Supervision -- Theory into Practice - A Case Example: The Peer Enhanced ePlacement (PEEP) -- Workbook - Reflection, Consolidation, Design, and Delivery of an Online Work-Based Learning Placement. "Constructing Online Work-Based Learning Placements offers a step-by-step approach to understanding and applying the principles of design and delivery in online work-based learning (WBL) placements for students. A crucial component of employability strategies for higher education students, WBL placements are increasingly in need of adaptation to respond to today's rapidly expanding online work environments. This evidence-based book explores the emergent properties and additional value that online WBL placements provide to student learning and employability prospects, focusing on effective pedagogy, design, planning, and implementation. The book also presents the Peer Enhanced e-Placement (PEEP), a pioneering, positively evaluated, and award-winning online WBL placement model that is underpinned by pedagogical research and theory. The PEEP has been adapted and adopted by numerous higher education teams organizing online WBL placements, and the case example included in these pages will guide readers through their own implementation and collaborations"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: