Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSulla, Nancy
TitelStudents taking charge in grades K-5.
Inside the learner-active, technology-infused classroom.
QuelleNew York, NY: Routledge (2019)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; gedruckt; Monographie
ISBN9781315229195; 1315229196; 9781351858366 (PDF); 135185836X (PDF); 9781351858342 (E-Book (Mobi)); 1351858343 (E-Book (Mobi)); 9781351858359 (EPUB); 1351858351 (EPUB); 9780415349239
SchlagwörterStudent-centered learning; Active learning; Effective teaching; Classroom environment; Enseignement axé sur l'apprenant; Apprentissage par l'action; Enseignement efficace; Salles de classe; Environnement; EDUCATION; Administration; General; Organizations & Institutions; Students & Student Life; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractDiscover how to design innovative learning environments that increase student ownership so they can achieve at high levels and meet rigorous standards. Students Taking Charge shows you how to create student-driven classrooms that empower learners through problem-based learning and differentiation, where students pose questions and actively seek answers. Technology is then used seamlessly throughout the day for information, communication, collaboration, and product generation. You'll find out how to: Design an Authentic Learning Unit, which is at the core of the Learner-Active, Technology-Infused Classroom, aimed at engaging students; Understand the structures needed to support its implementation and empower students; Build the facilitation strategies that will move students from engagement to empowerment to efficacy. This new K-5 edition offers a more detailed look into elementary school implementation. With the book's practical examples and step-by-step guidelines, you'll be able to start designing your innovative classroom immediately!
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/2/05
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: