Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLang, Nathan D.; Witty, James Vince
TitelThe boundless classroom.
Designing purposeful instruction for any learning environment.
QuellePortland, Oregon: International Society for Technology in Education (2022), XII, 227 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781564849311 (Taschenbuch); 9781564849366 (EPUB); 9781564846907 (PDF)
SchlagwörterBlended learning; Teaching; Computer network resources; Distance education; Internet in education; Web-based instruction; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractLearning Lessons from the Pandemic and Implications for the Future -- Planning Essentials for Blended Learning and Beyond -- Mapping the Course Scope and Sequence -- Constructing a Pacing Guide and Establishing Learning Expectations -- Designing and Delivering Blended Instruction -- Designing and Delivering Virtual Instruction -- Engaging Students with Authentic Assessments -- Maximizing Academic Feedback -- Integrating Digital Citizenship. "A global pandemic hit our world, and education has forever changed. But have your instructional practices changed? Teachers must now leverage technology to provide students with high-quality teaching and learning experiences that transcend a traditional classroom's walls. This is a historic opportunity to abandon antiquated teaching practices and reimagine instruction in ways that boost learning outcomes and prepare students for living and working in the digital age. This book offers guidance for creating and sustaining rigorous and engaging blended learning solutions. Opening with lessons learned from the pandemic, the book addresses impacts on lesson design and delivery, student engagement, assessment, and teacher training and PD. The following chapters build on and address these experiences, with each chapter featuring practical examples on how to implement effective blended instructions as well as examples from the field to illustrate effective approaches to blended and online instruction"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: