Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenRobinson, Jennifer Meta (Hrsg.); O'Loughlin, Valerie Dean (Hrsg.); Kearns, Katherine (Hrsg.); Plummer, Laura (Hrsg.)
TitelTeaching as if learning matters.
Pedagogies of becoming by next-generation faculty.
QuelleBloomington, Indiana: Indiana University Press (2022)Verfügbarkeit 
ReiheScholarship of Teaching and Learning / Jennifer Meta Robinson, Whitney M. Schlegel, and Mary Taylor Huber, editors
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780253060662; 9780253060679; 9780253060693 (E-Book)
SchlagwörterAmtliche Druckschrift; Biografie; USA; College teachers; Training of; United States; Graduate students; Education; Universities and colleges; Faculty; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract1. My Teaching and My Identity: Introduction / Valerie Dean O'Loughlin -- 2. My Students and My Classroom: Introduction / Laura Plummer -- 3. My Teaching and My Field: Introduction / Jennifer Meta Robinson -- 4. My Journey to My Postgraduate Life: Introduction / Katherine Kearns. "Teaching is an essential skill in becoming a faculty member in any institution of higher education. Yet how is that skill actually acquired by graduate students? Teaching as if Learning Matters collects first-person narratives from graduate students and new PhDs that explore how the skills required to teach at a college level are developed. It examines the key issues that graduate students face as they learn to teach effectively when in fact they are still learning and being taught. Featuring contributions from over thirty graduate students from a variety of disciplines at Indiana University, Teaching as if Learning Matters allows these students to explore this topic from their own unique perspectives. They reflect on the importance of teaching to them personally and professionally, telling of both successes and struggles as they learn and embrace teaching for the first time in higher education"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: