Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWeiner, Michael O.; Gallo-Silver, Les Paul; Lucas, Tal D.
TitelInterpreting and responding to classroom behaviors.
A guide for early childhood educators.
QuelleJefferson, North Carolina: McFarland & Company, Inc., Publishers (2021), VIII, 391 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781476673752 (Taschenbuch); 9781476642734 (E-Book)
SchlagwörterBehavior modification; Early childhood education; Classroom management; EDUCATION / Early Childhood (incl. Preschool & Kindergarten); Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract""I spend all my time with this kid!" is a typical teacher complaint when challenged by young children, who disrupt the classroom with rebellious, impulsive, worrisome, and/or odd behaviors. It is vital that teachers gain the skills to holistically decipher and respond to these complex classroom situations. By addressing the underlying meanings that motivate children's behaviors, teachers increase the opportunity for change within the classroom setting Focusing on communication, this book discusses practical ways to apply child developmental theories to help address common classroom situations, problems, and worries. It identifies new frameworks and rationales, such as the troubling child, the testing child, the worrying child, and the hiding child; describes the unique aspects of these children's communication; and offers an easy-to-use language for successful teacher intervention. It also provides an adaptable, week-by-week planning and intervention structure as a way of creating some balance between practicality and theory"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2021/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: