Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSoto, Ivannia
TitelShadowing multilingual learners. 2nd ed.
Einheitssachtitel: ELL shadowing as a catalyst for change.
QuelleThousand Oaks, California: Corwin (2021), XIII, 163 S.Verfügbarkeit 
ReiheCorwin literacy
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781071818589 (Taschenbuch); 9781071818596 (EPUB); 9781071818602 (EPUB); 9781071818626 (PDF)
SchlagwörterUSA; Linguistic minorities; Education; United States; Children with social disabilities; Language arts; Remedial teaching; Individualized instruction; Observation (Educational method); Erziehung
Abstract"In the past 10 years -- both in California and across the nation -- teachers, researchers, and policy makers have achieved numerous changes in the field of multilingual learning. California replaced the English-Only policy of Proposition 227 with the assets-based approach of Proposition 58, and 37 states have adopted a Seal of Biliteracy program, honoring students for multilingual achievement upon graduating high school. Recently, Dual Language Immersion (DLI) teachers, principals, and district administrators have utilized ELL Shadowing as part of their programs in coordination with the California Association for Bilingual Education. With the addition of applications, DLI Shadowing, and participant-adjusted consulting services, ELL Shadowing has gained in popularity over the six years, reaching more and more readers in the last two years. This long tail, combined with new research and impact data collected by the author, solidifies the need for an updated edition of ELL Shadowing"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: