Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenQuinn, Jerod (Hrsg.)
TitelThe learner-centered instructional designer.
Purposes, processes, and practicalities of creating online courses in higher education.
QuelleSterling, Virginia: Stylus Publishing, LLC (2021), XIII, 261 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781642670417; 9781642670400; 9781642670424 (PDF); 9781642670431 (E-Book)
SchlagwörterHandbuch; Instructional systems; Handbooks, manuals, etc; Design; Internet in education; Distance education; Computer-assisted instruction; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractFOREWORD / Flower Darby -- ACKNOWLEDGMENTS -- INTRODUCTION: Always learner centered / Jerod Quinn -- PART 1. INSTRUCTIONAL DESIGN IN ACADEMIA: A COMMON CORE WITH DIFFERENT APPROACHES. CONCIERGE MODEL -- CONSULTATION MODEL -- PART 2. BUILDING FACULTY TRUST: YOU CAN TRUST ME, I'M A PROFESSIONAL -- BUILDING TRUST -- HAVING BOUNDARIES -- FACULTY PERSPECTIVES -- GROUNDED IN RESEARCH -- PART 3. FRAMEWORKS THAT TOUCH EVERYTHING: THE LENSES WE WORK WITH -- LEARNING ONLINE -- UNIVERSAL DESIGN FOR LEARNING -- DECENTRALIZING WHITENESS -- MOTIVATION FOR LEARNING -- METACOGNITION AND REFLECTION -- INTEGRATING TECHNOLOGY -- PART 4. COMPONENTS OF ONLINE CLASSES: PRACTICAL EVERGREENS -- COURSE STRUCTURE -- MULTIMEDIA -- GROUP WORK -- SYNCHRONOUS LEARNING -- DISCUSSION FORUMS -- PRESENCE -- REMOTE INSTRUCTIONAL DESIGN -- CONCLUSION. "This is a practical handbook for established and aspiring instructional designers in higher education, readers who may also be identified by such professional titles as educational developer, instructional technologist, or online learning specialist. Jerod Quinn, together with a team of experienced instructional designers who have worked extensively with a wide range of faculty on a multiplicity of online courses across all types of institutions, offer key guiding principles, insights and advice on how to develop productive and collegial partnerships with faculty to deliver courses that engage students and promote enduring learning"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: