Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCreasman, Brian; Hughes, Brad
TitelMaximum impact.
Boards of education and superintendents communicating as a team.
QuelleLanham: Rowman & Littlefield Publishers (2020), XI, 93 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475858914; 9781475858938 (EPUB)
SchlagwörterUSA; Communication in education; United States; School boards; School administrators; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractIntroduction -- Chapter 1: Communicating as a purpose driven team -- Chapter 2: The importance of "We" not "Me" -- Chapter 3: Communicating when leaders differ -- Chapter 4: Board meetings and messages -- Chapter 5: An informed school family can be an engaged school family -- Chapter 6: Two way communicating via the news media -- Chapter 7: Know when to talk and know when to hold back -- Chapter 8: Learning and practicing the art of listening -- Chapter 9: Social speaking: Online engagement matters -- Chapter 10: Putting the forward focus on growth -- Chapter 11: Building and maintaining: Support for schools -- Chapter 12: Success: See it, speak it -- Chapter 13: Communicating in a timely manner in calm and in crisis -- Chapter 14: Mistakes happen and how we acknowledge them matters -- Chapter 15: Crafting a year round schedule to communicate school success -- Conclusion: A final thought. "The book addresses the critical importance of communication, specifically how boards of education and the superintendent must communicate with stakeholders"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: