Feld Schlagwörter - Suchen Sie Ihr Suchwort? (fallweise eingeblendet)
Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
The impact of motivation to change, parenting, and delayed gratification on college adjustment / Ashley Lockwood, Cyrus Chiasson and Jisook Park -- Working together to understand and mitigate the effects of the sophomore slump : implications of a phenomenological study (Natalie Burick and Crystal Machado -- The ambient power of the college campus : spatiality and the emerging majority experience / Sayoni Bose, Jayne R. Goode and Jelena Radovic-Fanta -- Love and sex on campus / Richard McAnulty and David McAnulty -- Substance use among diverse groups of college students / Ellen L. Vaughan, Lisa K. Denton, Patricia D. Gonzalez, Lauren E. Adams and Marcel A. de Dios -- Increasing student interaction : creating a college book club / Erin Jensen, Laura Debenham and Christina Park -- Overparenting of college students / Peipei Hong, Hayley Love and Ming Cui -- Parents and their college students : influences on well-being / Ellen L. Vaughan, Nancy Blackwell, Nayely Gonzalez, Natalie Stevenson and Nickolaus Gastil -- Internalization of motivation and persistence in college students / Yurou Wang and Meagan M. Patterson -- Personality, gender, self-efficacy, procrastination, and goal setting : their effect on college students' memory assessment / Kyra Hatcher, Amanda Pennington, Brandi Brewster, Minsung Kim, Jennifer Miller and Seungyeon Lee -- Comparing self-reported emotional intelligence, self-efficacy, and personality traits in college students' career decision-making : a pilot study / Magnus A. Gray, Seungyeon Lee and Minsung Kim -- College students' struggle with spelling difficult words / Turkan Ocal -- "Work hard, play hard" : college students' myths and misconceptions surrounding achievement / Julia Martinez -- The effects of animal assisted activities on college students during final exam period / JoAnn Jarolmen -- Deconstructing risk factors impacting college student mental health / Lindsay Meyer, Michaela Monson, Tracey Porter and Ashley Taylor -- Resiliency and guidelines to supporting mental health in the college student population / Lindsay Meyer, Michaela Monson, Tracey Porter and Ashley Taylor -- The impact of loss characteristics on grief effects in bereaved college students / Mary Alice Varga. "College life is considered as a meaningful journey. Students acquire a fundamental understanding of their new opportunities, working with many good role models. Thematically organized, this book, Exploring the Opportunities and Challenges of College Students, brings various perspectives by focusing on the importance of psychological context-examining how colleges, universities and their social environments, and ways in which college students become who they are, how they grow, and how they reach the full potential. The authors integrate empirical research throughout the book to present a meaningful story of both psychological and educational research and its applications to college students' daily lives. Teaching pedagogy, student-centered learning, and lives in context enrich our insights and bring exploration of the ways in which college means us as a part of the lifespan. Both of our authors' professional and personal experiences enable us to provide realistic examples of how to apply necessary skills we describe in the book. It will also yield pertinent information about the college experience, and review the issues that apply to a campus setting. It is our attempt to help remedy the problem of why college students have difficult times as a major concern, although college faculty and staff do their very best to keep schools and classrooms safe, organized, positive, and productive. We hope this book will provide necessary tools for many current and future college faculty and staff and that those individuals who desire to belong our academic life"--Provided by publisher.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet, wird Ihnen automatisch ein
Link angeboten, über den Sie die Literatur in den Beständen Ihrer Einrichtung suchen bzw. finden können.
Dazu vergleichen wir die IP-Adresse Ihres Rechners mit den Einträgen unserer Registrierung. Eine Speicherung
Ihrer IP-Adresse findet nicht statt. Von außerhalb der registrierten Institutionennetzwerke können Sie sich mit
Hilfe der Liste "Institution wählen" manuell zuordnen um o.g. Link zu erzeugen.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet und der Zeitschriftentitel des
gewählten Artikel-Nachweises durch die EZB erfasst ist, bekommen Sie einen Link angeboten, der Sie zum
entsprechenden Eintrag leitet. Dort bekommen Sie weitere Hinweise zur Verfügbarkeit.
Standortunabhängige Dienste
Die Anzeige der Links ist abhängig vom Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel sind, sofern verfügbar, mit einem Link auf den passenden Eintrag des Zeitschriftentitels in
der Zeitschriftendatenbank (ZDB) der Staatsbibliothek Berlin versehen. Dort kann man sich über die
Einrichtungen informieren, die die jeweilige Zeitschrift lizensiert haben. Der Link auf das Bestellformular von
Subito überträgt die Daten direkt in das Bestellformular. Die Bestellung einer Artikelkopie setzt ein Konto dort
voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
Sie die Möglichkeit die Verfügbarkeit in einer Vielzahl von Katalogen zu prüfen.