Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHoffman, Nancy (Hrsg.); Collins, Michael Lawrence (Hrsg.)
TitelTeaching students about the world of work.
A challenge to postsecondary educators.
QuelleCambridge, MA: Harvard Education Press (2020)Verfügbarkeit 
ReiheWork and learning series
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781682534946 (Taschenbuch); 9781682534953
SchlagwörterUSA; Young adults; Education; United States; Employment; Community college students; Services for; Community colleges; Curricula; Minorities; Education (Higher); Economic aspects; School-to-work transition; Wages; Effect of education on; Erziehung
AbstractSECTION I.. BEYOND COLLEGE COMPLETION: WHY WORK BELONGS IN THE CURRICULUM: Putting work at the center of community college completion reform: the college mobility narrative in the United States / Michael Lawrence Collins -- Reimagining experiential learning and internships for community college students / Pam Eddinger and Richard Kazis -- Ethnographies of work: a transformative framework for career learning / Mary Gatta and Niesha Ziehmke -- SECTION II. GOOD JOBS, GOOD CAREERS: When can a job launch a career?: what students need to know about the real economic opportunities of middle-skill work / Sara Lamback and Charlotte Cahill -- What makes a good job? / Katie Bach and Sarah Kalloch -- SECTION III. THEORY AND EVIDENCE - IMPLICATIONS FOR PRACTICE: The psychology of working theory: a theory of change for personal and systemic intervention / David Blustein and Maureen Kenny -- Work-related barriers experienced by low-income people of color and indigenous individuals / Gloria McGillen, Lisa Flores, and Gregory Seaton -- "Implicit" skills: meeting the challenge of the twenty-first-century workforce / Brent Orrell with Caleb Seibert -- Social capital and the social construction of skills / Nancy Hoffman and Mary Gatta. "Teaching Students About the World of Work argues that educational institutions-especially two-year and four-year public institutions serving low-income students-need to make the topic of employment a central element in their educational offerings"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2020/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: