Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGillaspy, Kathi
TitelGrowing together.
Developing and sustaining a community of practice in early childhood.
QuelleLewisville, NC: Gryphon House, Inc. (2019), III, 148 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN0876598297 (Taschenbuch); 9780876598290 (Taschenbuch)
SchlagwörterEarly childhood education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractDefining a community of practice -- Creating a community of practice -- Building the framework -- Facilitation strategies -- Assessing a community of practice -- Using evaluation to enhance a community of practice -- Appendix A : Creating space for mutual engagement, joint enterprise, and a shared repertoire -- Appendix B : Structure and formatting considerations for your community of practice -- Appendix C : Logistics checklist for a virtual community of practice -- Appendix D : Logistics checklist for an in-person community of practice -- Appendix E : Sample annual needs-assessment and impact survey -- Appendix F : Sample annual quality-rating and suggestion survey -- Appendix G : Sample premeeting registration form and survey -- Appendix H : Sample postmeeting survey. Communities of practice are an age-old phenomenon representing teamwork. Whether it's researchers developing treatments for a disease or educators sharing best practices to enhance early childhood learning, communities of practice are about connection and shared purpose. Growing Together will help you define, create, and promote a community of practice to foster collaborative problem solving and enhance professional learning experiences.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/1/02
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: