Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBáez, Angela
Sonst. PersonenCunningham, Peter (Fotogr.); Martinelli, Marjorie (Ill.); Calkins, Lucy (Hrsg.)
TitelBig words take big resolve.
Tackling multisyllabic words.
QuellePortsmouth, NH: Heinemann (2019), XII, 137 S.Verfügbarkeit 
ReiheUnits of study in phonics
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780325105284
SchlagwörterEnglish language; Phonetics; Language arts (Elementary); Study and teaching (Elementary); Second grade (Education); Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractAcknowledgments -- An orientation to the unit -- Bend I moving methodically across multisyllabic words from tip to tail -- Tackling challenges -- Solving challenging words methodically, part by part -- Breaking words into parts between two consonants in the middle -- When double consonants signal a short-vowel sound -- Breaking up challenging words with consonant le -- Tackling challenging words carefully, slowly, methodically -- Bend II camouflaged consonants on the way from the tip to the tail -- Hiding in plain sight: the silent consonant -- The hard and soft sounds of c and g -- The silent e with soft c and g at the end of words -- Writing words ending in ge -- The master of disguise: the sounds and silence of gh -- Celebration: going on a consonant safari -- Bend III tails: spelling words with endings -- Adding -ing and -ed to words ending with silent e -- Doubling consonants before adding endings -- Making words plural with -s or -es -- Changing y to i before adding -es or -ed -- The commotion around -tion.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2019/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: