Feld Schlagwörter - Suchen Sie Ihr Suchwort? (fallweise eingeblendet)
Hinter dem Link verbirgt sich jeweils eine Menge an Stichworten, die aus den oberhalb angezeigten englischsprachigen Schlagworten abgeleitet wurden. Falls der Abgleich Ihrer Suchworte mit dem Nachweis keine Gemeinsamkeiten zeigte, können Sie hier nachschauen (+ klicken) und fündig werden.
Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Introduction : perspectives on designing and implementing multimodal curricula and programs / J. C. Lee and Santosh Khadka -- Braving multimodality in the composition classroom : an experiment to get the process started / Dawn Lombardi -- Transforming curriculum : re-seeing rhetoric through a multimodal lens / Kimberly Haimes-Korn and Kendra Hansen -- The PPPP's of a POOC : personal, participatory, professional, points of presence, in an open online course / Daniel Schafer and Paul Muhlhauser -- United we stand, divided we fall : an argument for Universal Design for Learning (UDL) / Mariana Grohowski -- Surveying the available modes of persuasion / Rory Lee -- The place of multimodal curriculum for instructors, departments, and institutions / Alex Gulecoglu -- Initiating multimodal training : faculty development for creating and assessing assignments / Lindsay Ann Sabatino and Brenta Blevins -- Interdisciplinary faculty training experiences in multimodal composition / Sarah Summers, Janie Szabo, and Ella L. Ingram -- Implementing digital storytelling across the curriculum at a small liberal arts college / Erica Yozell, Crystal Fodrey, and Meg Mikovits -- Is the language of comics universal? Using comics to teach material rhetoric in a transnational context / Aaron Kashtan -- Mode-switching : multimodal pedagogy in the multilingual composition classroom / Bethany Anne Monea and Juliana Pybus -- The potential and pitfalls of multimodality in English composition pedagogy / Anni Grigoryan -- Multimodal composition in a first-year writing course in a Colombian university / Karen López-Gil and Violeta Molina-Natera ; translated by Nelson Jasac Castillo Narváez -- Listen carefully and you will hear : using creative multimodal assessments to promote student expression / Maha Bali and Hoda Mostafa. "This volume presents a comprehensive overview of multimodal approaches to curriculum and programmatic implementation across a diverse range of teaching environments and across geographic and cultural boundaries. Featuring contributions from scholars within and across both disciplines, the book examines the ways in which new technologies link to expanding definitions of literacy and, building on this, how multimodal approaches might most effectively address the unique opportunities and challenges instructors face in contemporary classrooms and professional development programs. Chapters draw on case studies from both existing scholarship and findings from the authors' own experiences in practice, including examples from writing, rhetoric, and composition courses, open online learning courses, and interdisciplinary faculty training programs. The final section of the book showcases how the conversation might be further extended to address increasingly multilingual classrooms by exploring how multimodality has been implemented in transnational settings. Engaging with key questions at the intersection of programmatic and curricular development and multimodal studies, this book is a fundamental resource for graduate students and scholars in multimodality, rhetoric studies, language education, applied linguistics, and communication studies"--Provided by publisher.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet, wird Ihnen automatisch ein
Link angeboten, über den Sie die Literatur in den Beständen Ihrer Einrichtung suchen bzw. finden können.
Dazu vergleichen wir die IP-Adresse Ihres Rechners mit den Einträgen unserer Registrierung. Eine Speicherung
Ihrer IP-Adresse findet nicht statt. Von außerhalb der registrierten Institutionennetzwerke können Sie sich mit
Hilfe der Liste "Institution wählen" manuell zuordnen um o.g. Link zu erzeugen.
Falls Ihr Rechner sich im Netzwerk einer bei uns registrierten Einrichtung befindet und der Zeitschriftentitel des
gewählten Artikel-Nachweises durch die EZB erfasst ist, bekommen Sie einen Link angeboten, der Sie zum
entsprechenden Eintrag leitet. Dort bekommen Sie weitere Hinweise zur Verfügbarkeit.
Standortunabhängige Dienste
Die Anzeige der Links ist abhängig vom Dokumenttyp: Zeitschriftenartikel sind, sofern verfügbar, mit einem Link auf den passenden Eintrag des Zeitschriftentitels in
der Zeitschriftendatenbank (ZDB) der Staatsbibliothek Berlin versehen. Dort kann man sich über die
Einrichtungen informieren, die die jeweilige Zeitschrift lizensiert haben. Der Link auf das Bestellformular von
Subito überträgt die Daten direkt in das Bestellformular. Die Bestellung einer Artikelkopie setzt ein Konto dort
voraus. Die Bestellung ist kostenpflichtig. Publikationen in Buchform erzeugen einen Link auf die ISBN-Suchseite der Wikipedia. Von dort aus haben
Sie die Möglichkeit die Verfügbarkeit in einer Vielzahl von Katalogen zu prüfen.
Standortunabhängige Dienste
9781138065727; 9781315159508
Designing and implementing multimodal curricula and programs. 2018.
loc_2017051257
Permalink als QR-Code
Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)