Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCharles, C. M.; Cole, Karen M.
Sonst. PersonenCharles, C. M (Mitarb.)
TitelBuilding classroom management.
Methods and models. (Enth.:) 12th ed.
QuelleNew York, NY: Pearson (2017)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780134448442; 0134448448
SchlagwörterClassroom management; Behavior modification; School discipline; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe teacher's role in managing the classroom -- Taking student diversity into account in classroom management -- Classroom management concepts and terms -- The development of classroom management -- Insisting on compliance : Ronald Morrish's real discipline -- Taking charge in the classroom : Craig Seganti -- Getting off to a good start : Harry and Rosemary Wong on preventing management problems -- Time use in classrooms : how Fred Jones helps students stay focused and on-task -- The power of positive choice : William Glasser on quality learning -- Fostering responsible behavior : Marvin Marshall on motivation and student choice -- Working on the same side with students : Spencer Kagan's win-win discipline -- School-wide positive behavior supports : a data-driven, evidence-based approach to whole-school behavioral management -- Classroom management for students with learning and behavioral challenges -- Striving for personal excellence in classroom management. "First and foremost, readers familiar with previous editions will notice a new title for the text. The text title and terminology have been updated to reflect a broader mindset with regard to schools, classrooms, students, and teachers. While discipline is an important element of classroom management, there are myriad other factors that affect teacher and student behavior. Broadening the scope of the text by including the commonly used term classroom management reflects the need for teachers to think broadly about the instructional and interpersonal factors that influence the way a classroom operates" --Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: