Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Landa, Melissa Hare |
---|---|
Titel | Early childhood literacy teachers in high poverty schools. A study of courage and caring. |
Quelle | Lanham, Maryland: Lexington Books (2018), VIII, 135 S. |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781498555876; 9781498555883 |
Schlagwörter | USA; Language arts (Early childhood); United States; Poor children; Education (Early childhood); Children of minorities; Teachers, White; Bildungstheorie; Bildungspraxis Language arts; Early childhood; Sprachunterricht; Frühe Kindheit; USA; Poverty; Child; Children; Armut; Kind; Kinder; Early childhood education; Frühkindliche Bildung; Frühpädagogik; Minority; Minority groups; Minorität; Ethnische Minderheit; Teacher; Teachers; White; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Weißer |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2018/3/07 |