Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMosley Wetzel, Melissa; Hoffman, James V.; Maloch, Beth
TitelMentoring preservice teachers through practice.
A framework for coaching with CARE.
QuelleNew York: Routledge (2017)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781138697836; 9781138697843
SchlagwörterStudent teachers; Training of; Mentoring in education; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractUnfinished and becoming -- A mentor, a coach, a teacher: who are you? who are you becoming? -- Changing views of teacher work and teacher learning -- The coaching with CARE model -- Observing, participating, and investigating teaching practices -- The coaching with CARE cycle: the pre-conference and observation -- The coaching with CARE cycle: the post and the planning conferences -- Classroom communities and critical social issues -- Content matters -- Collaborative coaching: building communities of practice -- Retrospective coaching analysis: a video-based tool for coaching -- Conclusions.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: