Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Creasman, Brian; Coquyt, Michael |
---|---|
Titel | The leader within. Understanding and empowering teacher leaders. |
Quelle | Lanham, Maryland: Rowman & Littlefield (2016), XXVIII, 157 S. |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781475829686; 9781475829693 |
Schlagwörter | USA; Educational leadership; United States; Teacher participation in administration; Teacher effectiveness; School management and organization; Academic achievement; Bildungstheorie; Bildungspraxis Education; Leadership; Bildung; Erziehung; Führung; Führungsposition; USA; Teacher; Teachers; Participation; Administration; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Partizipation; Teilhabe; Verwaltung; Effectiveness of teaching; Instructional effectiveness; Lehrerleistung; Unterrichtserfolg; School organization; School organisation; Schulorganisation; Schulleistung |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2017/4/11 |