Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCash, Richard M.
TitelSelf-regulation in the classroom.
Helping students learn how to learn.
QuelleMinneapolis, MN: Free Spirit Publishing (2016), XIII, 168 Bde.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781631980329; 1631980327; 978-1-63198-083-1; 978-1-63198-084-8
SchlagwörterLearning; Self-culture; Classroom environment; EDUCATION / Teaching Methods & Materials / General; EDUCATION / Elementary; EDUCATION / Secondary; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"To succeed in school, students need more than subject area knowledge--they must learn how to learn. Self-regulation, an executive functioning skill, describes the ways that students focus attention on achieving success. Self-regulated learners find personal value in learning, develop effective study habits, welcome challenges, seek help, and use failure as a learning tool. This user-friendly guide makes the process of developing self-regulation as easy as ABC: Affect (how you feel), Behavior (what you do), and Cognition (how you think). Teaching students to balance these three elements builds motivation, resilience, and college and career readiness. Digital content includes customizable forms from the book"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2016/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: