Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Ward, Robert |
---|---|
Titel | The teacher tune-up. A workbook and discussion guide for how to become a firm, fair, fascinating facilitator. Firm, fair, fascinating facilitator. |
Quelle | Lanham, Maryland: Rowman & Littlefield (2016), VI, 139 S. |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781475822878; 9781475822885 (elektronisch) |
Schlagwörter | Teaching; Classroom management; Classroom environment; Motivation in education; Teacher-student relationships; Bildungstheorie; Bildungspraxis Unterricht; Unterrichtsorganisation; Klassenklima; Unterrichtsklima; Motivation; Education; Educational motivation; psychologische; Motivation (psychologisch); Bildung; Erziehung; Bildungsmotivation; Teacher; Teachers; Student; Students; Relationship; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Schüler; Schülerin; Studentin; Wechselbeziehung; Verbindung |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2017/2/05 |