Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Hernandez, Paul |
---|---|
Titel | The pedagogy of real talk. Engaging, teaching, and connecting with students at risk. |
Quelle | Thousand Oaks: Corwin, a SAGE Company (2016), XV, 190 S. |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781483377117 |
Schlagwörter | USA; Children with social disabilities; Education; United States; Social aspects; Educational psychology; Communication in education; Teacher-student relationships; Erziehung Child; Children; Social disabilities; Kind; Kinder; Verhaltensstörung; Soziales Verhalten; Bildung; Erziehung; USA; Social behavior; Social behaviour; Erziehungspsychologie; Pädagogische Psychologie; Communication; Education; Kommunikation; Teacher; Teachers; Student; Students; Relationship; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Schüler; Schülerin; Studentin; Wechselbeziehung; Verbindung |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2022/4/12 |