Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Breaux, Annette L. |
---|---|
Titel | 101 answers for new teachers and their mentors. Effective teaching tips for daily classroom use. 3rd ed. |
Quelle | New York: Routledge (2015), XIV, 199 S. |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781138856141; 9781315719863 (E-Book) |
Schlagwörter | First year teachers; Handbooks, manuals, etc; Handbuch; In-service training; Mentoring in education; Effective teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis Grade 1; Teacher; Teachers; 1. Schuljahr; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Manual; Manuals; Handbook; Handbooks; Leitfaden; Handbuch; Berufsbegleitende Ausbildung; Betriebliche Weiterbildung; Mentoring; Education; Bildung; Erziehung; Effectiveness; Efficiency; Teaching; Effektivität; Wirkungsgrad; Unterricht |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2015/4/12 |