Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStephenson, John; Saxton, Judy
TitelUsing the Internet to Gain Personalized Degrees from Learning through Work
Some Experience from Ufi
QuelleIn: Industry and higher education, 19 (2005) 3, S.249-259Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Hier finden Sie weiterführende Informationen. FID−Nationallizenz Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttyponline; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2043-6858
DOI10.5367/0000000054300477
AbstractThis paper presents the outcomes of a systematic review of the experience of the first cohorts using Ufi's online Learning through Work (LtW) facility to negotiate personalized programmes of study leading to full university awards based on projects related to their everyday work. The concept of learning through work and wider experience of online work-based learning are discussed, and the main features of the LtW programme are described. Data are drawn from user surveys and in-depth interviews of participants. A grounded theory methodology is used to allow propositions to emerge from the data about user readiness, institutional responses and wider impact on the learners and their work-place. These propositions are presented for discussion in the wider context of learner-managed learning and the use of the Internet for university-recognized learning through work.
Erfasst vonFIDELIO
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Industry and higher education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: