Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTomlinson, Carol Ann; Javius, Edwin Lou
TitelTeach up for Excellence
QuelleIn: Educational Leadership, 69 (2012) 5, S.28-33 (5 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterEducational Environment; Difficulty Level; Curriculum Design; Academic Achievement; Student Development; Access to Education; Educational Opportunities; Student Needs; Equal Education; Culturally Relevant Education; Cultural Awareness; Teacher Expectations of Students; Teacher Attitudes
AbstractSorting students into different tracks within a school correlates strongly with student race and economic status and predicts and contributes to student outcomes. Students in higher-level classes typically experience better teachers, curriculum, and achievement levels than peers in lower-level classes. Creating classrooms that support equity of access to excellence requires that educators at all levels focus on seven interrelated principles. These range from developing a growth mind-set to creating flexible classroom routines that attend to learner needs to becoming an analytical practitioner. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: