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Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
The authors of the "No Child Left Behind Act of 2001" anticipated that a majority of school districts or schools would not be able to attain state and national achievement standards without assistance. Consequently, the Act created a major tenet known as Supplemental Educational Services (SES) programs to improve the learning outcomes of students placed "at-risk" and to hold public schools accountable for increasing the proficiency levels of students in reading and mathematics. This study examined whether provision of supplemental educational services significantly improved academic achievement of students in Baltimore City Public Schools after they received supplemental services. A quasi-experimental research design was utilized in this study to compare SES participants and non-participants. (Contains 5 tables.) (As Provided).
Anmerkungen
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0022-2984
Harding, Heather R.; Harrison-Jones, Lois; Rebach, Howard M.: A Study of the Effectiveness of Supplemental Educational Services for Title I Students in Baltimore City Public Schools 2012.
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