Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKobet, Robert J.
TitelWhat's Keeping Us? Some Thoughts on Moving Forward
QuelleIn: Educational Facility Planner, 45 (2011) 3, S.53-55 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1059-7417
SchlagwörterSchool Buildings; Educational Facilities Design; Sustainability; Educational Environment; Environmental Influences; Stakeholders; Investment; Risk; Facilities Management; School Maintenance
AbstractRecognize we still have a massive job of educating all the critical stakeholders, especially those with administrative decision-making and fiscal responsibility. Understand the potential for LEED and CHPS to enrich the educational delivery process. Ultimately, the goal is to provide the best learning environment possible. Work to optimize the investment in high performance green schools while minimizing the risks associated with the design, construction, operation and maintenance of high performance green schools. (As Provided).
AnmerkungenCouncil of Educational Facility Planners International. 11445 East Via Linda Suite 2-440, Scottsdale, AZ 85259. Tel: 480-391-0840; Fax: 480-391-0940; e-mail: contact@cefpi.org; Web site: http://www.cefpi.org/i4a/pages/index.cfm?pageid=3372
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Facility Planner" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: