Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBaxter, Jamie
TitelNow Is the Time to Advocate for CTE
QuelleIn: Techniques: Connecting Education and Careers, 86 (2011) 6, S.16-19 (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1527-1803
SchlagwörterAdvocacy; Vocational Education; Educational Finance; Economic Impact; Change Strategies; Performance Factors; Activism; Financial Support; Financial Problems; Politics of Education
AbstractThis year has been a very frustrating year for career and technical education (CTE) advocates across the country. They have experienced significant funding reductions for the Carl D. Perkins Career and Technical Education Act (Perkins), not to mention the cuts in state and local CTE funding. The Association for Career and Technical Education (ACTE) outlines the importance of advocacy during these pressing economic times, when education funding continues to steadily decline. The article outlines the dos and don'ts of effective advocacy and how educators can make a difference. (ERIC).
AnmerkungenAssociation for Career and Technical Education (ACTE). 1410 King Street, Alexandria, VA 22314. Tel: 800-826-9972; Tel: 703-683-3111; Fax: 703-683-7424; Web site: http://www.acteonline.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Techniques: Connecting Education and Careers" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: