Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSmall, Ruth V.
TitelDesigning Star Quality S.O.S. Lesson Plans. Tips
QuelleIn: Educators' Spotlight Digest, 2 (2007) 1, (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDatabases; Information Literacy; Evaluation Methods; Scoring Rubrics; Lesson Plans; Planning; Guides
AbstractOnce a lesson plan has been submitted to S.O.S., it goes to two independent evaluators, who review every part of the plan, from the title to related standards, using a common rubric. Each section of the lesson plan is rated as either Acceptable, Needs Improvement, or Unacceptable. The collective ratings of all sections of the lesson plan are then considered when deciding to accept the lesson plan to the database. If some sections need revision, the lesson plan will be returned (with feedback) so it can be revised. In this article, the author describes the step-by-step process in order to show what it takes to create a star quality lesson plan for the "S.O.S. for Information Literacy" database. (ERIC).
AnmerkungenS.O.S. for Information Literacy. Syracuse University Center for Digital Literacy, 105 Hinds Hall, Syracuse, NY 13244. Web site: http://www.sosspotlight.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: