Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCrawley, Frank E.; Fewell, Martha D.; Sugar, William A.
TitelResearcher and Researched: The Phenomenology of Change from Face-to-Face to Online Instruction
QuelleIn: Quarterly Review of Distance Education, 10 (2009) 2, S.165-176 (12 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1528-3518
SchlagwörterElectronic Learning; Higher Education; Phenomenology; Computer Mediated Communication; Teaching Methods; Educational Technology; Computer Uses in Education; Science Instruction; College Faculty; Teacher Attitudes
AbstractOnline instruction, courses, and degree programs are rising in popularity in higher education and corporations. Novice and experienced instructors face increased demands from administrators and students to teach online, in a higher education environment long noted for face-to-face, residence-based instruction. Viewing the shift from face-to-face to online instruction as a transformational process, this study examines the rifts and discontinuities that emerge as a senior science educator enters the virtual world of electronic education. (As Provided).
AnmerkungenIAP - Information Age Publishing, Inc. P.O. Box 79049, Charlotte, NC 28271-7047. Tel: 704-752-9125; Fax: 704-752-9113; e-mail: infoage@infoagepub.com; Web site: http://www.infoagepub.com/products/journals/qrde/order.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Quarterly Review of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: