Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarshall, Jeff; Horton, Robert; White, Chris
TitelEQUIPping Teachers: A Protocol to Guide and Improve Inquiry-Based Instruction
QuelleIn: Science Teacher, 76 (2009) 4, S.46-53 (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8555
SchlagwörterScience Teachers; Science Instruction; Teaching Methods; Inquiry; Science Curriculum; Evaluation; Educational Strategies; Learning Experience
AbstractFor many years, publications such as the "National Science Education Standards" (NRC 1996) and "The Science Teacher" (TST) have encouraged teachers to focus science classes more heavily on inquiry-based instructional practice. One way to improve our teaching practice is to use a benchmark assessment to obtain a solid point of reference that honestly reflects what we do in the classroom, and then to design a developmental plan to raise the level of performance. The Electronic Quality of Inquiry Protocol (EQUIP) is helpful in providing both a benchmark and a guide to improving the quality of inquiry implemented in our classrooms. (Contains 5 figures.) (As Provided).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: