Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLevin, Ben; Glaze, Avis; Fullan, Michael
TitelResults without Rancor or Ranking: Ontario's Success Story
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 90 (2008) 4, S.273-280 (8 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
SchlagwörterEducational Change; Foreign Countries; Professional Development; Outcomes of Education; Accountability; Educational Improvement; Public Education; Enrollment; Canada
AbstractMuch has been written about sustainable large-scale change, but there are few examples of it. Over the last four years, the province of Ontario, Canada, has been engaged in just that work of moving from a system that was in constant conflict to one that has generated both much improved student outcomes and positive energy. The Ontario education strategy is a large-scale change in education that delivers results for students and is also respectful of educators, fair to communities, and based on the best available knowledge. (Contains 4 endnotes.) (As Provided).
AnmerkungenPhi Delta Kappa International. 408 North Union Street, P.O. Box 789, Bloomington, IN 47402-1789. Tel: 800-766-1156; Fax: 812-339-0018; e-mail: orders@pdkintl.org; Web site: http://www.pdkintl.org/publications/pubshome.htm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: