Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKhoon, Koh Aik; Jalal, Azman; Daud, Abdul Razak; Abd-Shukor, Roslan; Samat, Supian; Talib, Ibrahim Abu; Othman, Mazlan; Yatim, Baharudin
TitelChanges are Afoot in Physics Introductory Texts of Today
QuelleIn: College Student Journal, 42 (2008) 2, S.542-544 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0146-3934
SchlagwörterPhysics; Science Education; Textbooks; Change; Comparative Analysis
AbstractAmong the many changes that have taken place in physics education in recent years is the fact that physics introductory texts have undergone some drastic changes in layout, content, approach and presentation. It is a total breath of fresh air compared with the drab physics texts of yesteryear. This paper takes a closer look on the changes that have taken place and finds that for some unknown reasons authors are still very like-minded when it comes to providing answers to problems. (Contains 2 tables.) (As Provided).
AnmerkungenProject Innovation, Inc. P.O. Box 8508 Spring Hill Station, Mobile, AL 36689-0508. Tel: 251-343-1878; Fax: 251-343-1878; Web site: http://www.projectinnovation.biz/csj.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College Student Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: