Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHoller, Edward W.; Gareis, Christopher R.; Martin, Julie; Clouser, Ashley; Miller, Steve
TitelTeacher Made Assessments: Getting Them Right
QuelleIn: Principal Leadership, 9 (2008) 1, S.60-64 (5 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1529-8957
SchlagwörterTeacher Made Tests; Curriculum Based Assessment; Middle School Teachers; Test Construction; Tables (Data); Virginia
AbstractGrafton Middle School in York County, Virginia has consistently met state accreditation criteria and has repeatedly met adequate yearly progress markers. Rather than abandoning previous work to improve curriculum and instruction by fully adopting the newest reform that improves student achievement, the authors decided to complement past efforts with classroom-based assessment to help teachers more accurately determine the degree of student learning in the classroom. In this article, the authors describe how they implemented classroom-based assessments at Grafton Middle School. (Contains 1 figure.) (ERIC).
AnmerkungenNational Association of Secondary School Principals. 1904 Association Drive, Reston, VA 20191-1537. Tel: 800-253-7746; Tel: 703-860-0200; Fax: 703-620-6534; Web site: http://www.principals.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Principal Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: