Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRenzulli, Joseph
TitelTeach to the Top: How to Keep High Achievers Engaged and Motivated
QuelleIn: Instructor, 117 (2008) 5, S.34 (1 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1049-5851
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Academically Gifted; High Achievement; Student Motivation; Student Participation; Learning Strategies; Classroom Techniques
AbstractThe key to challenging talented, advanced students and keeping them engaged and motivated within the regular classroom, says the author, is to spend time each day focusing on students' strengths and interests, and to remember that the classroom is a place for developing all sorts of talents in all students. Seven strategies are proposed to help provide opportunities for all students to continue growing and learning in the areas where they have the greatest strengths: (1) Provide open-ended assignments; (2) Create opportunities for collaboration; (3) Use tiered assignments; (4) Let them pursue independent projects; (5) Find the right books; (6) Consider an accelerated program; and (7) Aim for school-wide enrichment. (ERIC).
AnmerkungenScholastic. 557 Broadway, New York, NY 10012. Tel: 800-724-6527; Tel: 866-436-2455; Web site: http://teacher.scholastic.com/products/instructor/subscribe.asp
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Instructor" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: