Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBarajas, Mario; Gannaway, Gloria J.
TitelImplementing E-Learning in the Traditional Higher Education Institutions
QuelleIn: Higher Education in Europe, 32 (2007) 2-3, S.111-119 (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0379-7724
SchlagwörterInterviews; Attitude Measures; Internet; Online Courses; Foreign Countries; Higher Education; Information Technology; Educational Change; Conventional Instruction; Educational Innovation; College Libraries; Peer Evaluation; Computer Uses in Education; Spain
AbstractThis article takes a close look at a large, well-established traditional European university, the University of Barcelona, as an example of an institution that has a long history of developing Information and Communication Technology (ICT) and e-learning. The results of a systematic peer-review analysis illustrate the issues, problems, and solutions currently encountered by many European universities in their institutional plans and implementation efforts for integrating e-learning in face-to-face teaching. (Contains 5 footnotes.) (Author).
AnmerkungenRoutledge. Available from: Taylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals/default.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Higher Education in Europe" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: