Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFarland, Donna
TitelClose, Closer, Closest: A Simple Activity to Inspire Keen Investigators in Your Classroom
QuelleIn: Science and Children, 45 (2008) 6, S.40-42 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8148
SchlagwörterScience Process Skills; Teaching Methods; Observation; Inquiry; Science Equipment; Elementary School Science; Investigations; Science Instruction
AbstractAs educators, we are always deciding what experiences we want to give students in order to achieve our goals of developing science process skills. One of the best ways of teaching about observation is described here. Using a hand lens and an illuminated pocket microscope, students observe an object at three different levels of magnification--"Close, Closer, Closest." You may be amazed at how surprisingly simple and effective this experience is for teaching young learners to be keen observers. (Contains 1 figure and 2 resources.) (Author).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science and Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: