Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFogg, Piper
TitelCashing in on Virtual Courses
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 53 (2007) 18, (1 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-5982
SchlagwörterTeaching Methods; Online Courses; Web Based Instruction; Computer Mediated Communication; Distance Education; Conventional Instruction; Teacher Salaries; Michigan
AbstractIn this article, the author presents Daryl L. Barton. Ms. Barton works as an associate professor of law at Eastern Michigan University. Despite having a steady job, money was still her concern until she tried teaching online. She puts in hundreds of hours online each year evaluating student work, responding to e-mail messages, and recording grades. She states that online teaching has a distinct advantage beyond the additional money she earns. The author discusses other benefits of online teaching and compares it with the traditional way of teaching. (ERIC).
AnmerkungenChronicle of Higher Education. 1255 23rd Street NW Suite 700, Washington, DC 20037. Tel: 800-728-2803; e-mail: circulation@chronicle.com; Web site: http://chronicle.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Chronicle of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: