Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchlenker, Richard M.; Petrichenko, Oksana Y.
TitelChange and Mystery: The Grist of How's and Why's in Inquiry Indicator Chemistry
QuelleIn: Science Activities: Classroom Projects and Curriculum Ideas, 43 (2006) 1, S.9-17 (9 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-8121
SchlagwörterChemistry; Science Activities; Investigations; Research Reports; Inquiry
AbstractIn this activity, students mix mystery chemicals in a freezer bag to produce reactions that are unexpected. As a result, one chemical seems to disappear, the bag expands, and then the bag turns hot and cold. Participants then ask questions and design their own activities to answer their self-generated questions. The research cycle continues until all of the questions have been answered. The initial and follow-up investigations generate more questions than students can answer. As students investigate, they are assigned to work in teams and write research reports. (Author).
AnmerkungenHeldref Publications. 1319 Eighteenth Street NW, Washington, DC 20036-1802. Tel: 800-365-9753; Tel: 202-296-6267; Fax: 202-293-6130; e-mail: subscribe@heldref.org; Web site: http://www.heldref.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Science Activities: Classroom Projects and Curriculum Ideas" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: