Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOlson, Lynn
TitelProgress Report
QuelleIn: Teacher Magazine, 17 (2006) 5, S.16 (1 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1046-6193
SchlagwörterAcademic Standards; Accountability; Academic Achievement; Educational Improvement; Public Schools; State Standards; Program Effectiveness; Policy Analysis; New York
AbstractOver the past decade, the standards movement has come a long way, though the push for accountability has meant different things in different places. In this article, the author reports the effects of standards-based education in student achievement and the improvement of public schools. Though states had already begun setting clear and challenging guidelines for what students should know and developing tests and accountability systems closely aligned with those standards to prod schools to reach higher, the standards movement will still take far more than a decade to gauge its ultimate effects. (ERIC).
AnmerkungenEditorial Projects in Education, Inc. Suite 100, 6935 Arlington Road, Bethesda, MD 20814-5233; Tel: 800-346-1834; Tel: 800-728-2790 (Toll Free); Fax: 301-280-3200; e-mail: webeditors@epe.org; Web site: http://www.edweek.org/tm/index.html.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Magazine" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: