Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLonabocker, Louise
TitelJapanese Inspired Customer Service
QuelleIn: College and University, 80 (2004) 2, S.45-48 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-0889
SchlagwörterStellungnahme; Foreign Countries; Travel; Personal Narratives; Human Services; Student Personnel Services; Japan
AbstractThe author of this commentary was looking forward to visiting Japan, a new culture. With excitement she anticipated experiencing hot springs, monumental shrines, breathtaking gardens, delicious sashimi and soba, and the speedy bullet trains--all so different from life in Boston. She was not disappointed but was surprised, pleasantly, by constant reminders of her job in student services thanks to the extraordinary customer service she experienced each day in often unexpected ways. This article describes her characteristic encounters, some lessons she learned about customer services, and some practical applications the author recommends. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Association of Collegiate Registrars and Admissions Officers (AACRAO), One Dupont Circle, NW, Suite 520, Washington, DC 20036. Tel: 202-293-9161; Fax: 202-872-8857; e-mail: pubs@aacrao.org; Web site: http://www.aacrao.org/publications/.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College and University" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: