Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHarada, Violet H.
TitelWorking Smarter: Being Strategic about Assessment and Accountability
QuelleIn: Teacher Librarian, 33 (2005) 1, S.8 (8 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1481-1782
SchlagwörterStellungnahme; School Libraries; Elementary Secondary Education; Accountability; Academic Achievement; Student Evaluation; Evaluation Utilization
AbstractNo matter which community people live in, they are bound to hear educators deliberating on topics such as quality assurance, data-driven decision making, and curriculum restructuring. Whether these discussions involve parents, teachers, administrators, school board members, or community leaders, two issues consistently emerge: the demand for accountability and the imperative for continuous improvement. In this article, the author discusses how teacher-librarians contribute to overall student achievement. The author also discusses how the results from these assessments can be used to inform school communities and influence improvement. (ERIC).
AnmerkungenScarecrow Press, 4501 Forbes Blvd., Suite 200, Lanham, MD 20706. Web site: http://www.scarecrowpress.com.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Librarian" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: