Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPopham, W. James
TitelHow to Use PAP (Pain-Avoidance Principle) to Make AYP (Adequate Yearly Progress) under NCLB (No Child Left Behind Act)
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 86 (2005) 10, S.787Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
SchlagwörterStellungnahme; Public Schools; Educational Improvement; Federal Legislation; Pain; Academic Achievement; Compliance (Legal); Scores; Achievement Tests; General Educational Development Tests
AbstractToday's educators live in fear of the draconian consequences of failing to make adequate yearly progress under the No Child Left Behind Act. In this article, the author offers sage advice on how to "comply" with the law and not get hurt. In this analysis, the author also offers guidance to his public school colleagues who, yearning to dodge the distress brought on by NCLB, sometimes operate solely on the basis of PAP. His chief purpose in this article is to introduce educators to a set of inchoate, innovative tactics that, if employed adroitly, will stave off a great deal of suffering. (ERIC).
AnmerkungenPhi Delta Kappa International, Inc., 408 N. Union St., P.O. Box 789, Bloomington, IN 47402-0789. Web site: http://www.pdkintl.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: