Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inVanSciver, James H.
TitelMotherhood, Apple Pie, and Differentiated Instruction
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 86 (2005) 7, S.534Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
SchlagwörterFederal Legislation; Individualized Instruction; Public Education; Academic Achievement
AbstractA good Little League baseball coach will analyze a pitcher's performance and develop an individual prescription based on that analysis. Just as all pitchers do not receive the same remedies from high-quality coaches, the author believes, neither should all students. No Child Left Behind (NCLB) stands as the imposing batter to many teachers and students in our schools. Teachers want to instruct and students want to achieve. The voices they hear sound like encouragement. "Promote higher standards," offers the consultant. "Don't fail them!" yells the research. "Try harder!" chant public education's critics. But, like the empty advice shouted at our pitcher, these cliches are not helpful at all. The author explains why in this article. (ERIC).
AnmerkungenPhi Delta Kappa International, Inc., 408 N. Union St., P.O. Box 789, Bloomington, IN 47402-0789. Web site: http://www.pdkintl.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: