Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoldstein, Phil; Gonick, Lev S.; Huish, Darrel S.; Lambert, H. David; Lea, Lucinda T.; Pritchard, William H.; Siff, Frederick H.; Smallen, David L.; Steinbrenner, Karin
TitelDo More with Less: Obstacle or Opportunity for IT?
QuelleIn: EDUCAUSE Review, 39 (2004) 6, S.15 (14 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1527-6619
SchlagwörterCosts; Educational Finance; Higher Education; Educational Technology; Surveys; Technology Uses in Education
AbstractTechnology has become one of the most appreciated and most scrutinized investments in higher education. Campuses enjoy the benefits of high-speed networks, selfservice administrative applications, and innovative instructional technology tools. At budget time, however, the costs to acquire, to implement, and to maintain these technologies are discussed and derided. Whether this is fair and appropriate or unfair and excessive is irrelevant. It is the reality for most CIOs today. Declining state funding, decreased endowment returns, and increased costs for expenses such as health benefits, financial aid, and utilities have caused virtually all higher education institutions to enact repeated rounds of budget cuts. (Author).
AnmerkungenEDUCAUSE, 4772 Walnut Street, Suite 206, Boulder, CO 80301-2538. Tel: 303-449-4430; Fax: 303-440-0461; e-mail: info@educause.edu.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "EDUCAUSE Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: